اولویت «شاهد»؛ مولدسازی و کارآمدی

اولویت «شاهد»؛ مولدسازی و کارآمدی

ماهیت ساختاری شرکت‌های اقتصادی کسب درآمد و حفظ منافع اقتصادی سهامداران و ذینفعان شرکت است.

شرکت شاهد به عنوان یک شرکت اقتصادی فعال، امانت‌دار سهام بیش از 200 هزار خانواده شهید است و این رسالت نیازمند انتخاب هوشمندانه عناصر اجرایی و مدیریتی شرکت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شاهد، «رضا رفیق‌دوست» عضو هیئت مدیره شرکت شاهد دراین‌باره می‌گوید:« یک مجموعه اقتصادی می‌بایست کارآفرینی و کسب‌درآمد برای سهامداران را در اولویت قرار دهد و بر اساس آن نیروی مدیریتی و اجرایی را به کار گیرد. از آنجایی که مولدسازی و کارآمدی اولویت اصلی ماست، در ساختار جدید  بر اساس این مشخصه‌ها  بکارگیری جمعیت هدف را هم دنبال خواهیم‌کرد. با این رویکرد در حال حاضر اعضای هیئت مدیره جدید، دارای سوابق اقتصادی هستند و تخصص آنها ثروت‌آفرینی است.»

رفیق‌دوست در ادامه با توجه به عملکردهای انجام پذیرفته و نتایج حاصله از آن افزود:« خوشبختانه این دستاوردها مشهود است. در زمانی که بازار بورس در حال سقوط بود شرکت شاهد رشد کرد. این اتفاق به واسطه تلاش تیم‌ مدیریتی و اعتماد سهامداران افتاده‌است. در بخش مدیریتی فعالیت اقتصادی مثبت انجام شده و اموال به بهترین نحو مولد شده‌ و درحال پیگیری برای نتیجه گیری است و از طرفی مسائل حقوقی و معضلات مجموعه شرکت‌ها تا حد امکان حل و فصل شده‌است. از سوی سهامداران هم اعتماد ایجاد شده و ارتباط متقابل خوبی صورت‌گرفته که منجر به همفکری بیشتر سهامداران و تیم مدیریتی شده و در نتیجه حفظ و ارتقاء ارزش سهام را به‌دنبال داشته‌است.»

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *