معجزه‌گران توفیق «ثشاهد»؛ سهام‌دار، کارکنان، مدیریت

معجزه‌گران توفیق «ثشاهد»؛ سهام‌دار، کارکنان، مدیریت

به گزارش روابط عمومی شرکت شاهد، حسین احمدی شاد مدیرعامل این شرکت در پیامی از حضور سهامداران «ثشاهد» در مراسم مجمع عمومی سالیانه  سال مالی منتهی به 1402/03/31 تشکر و قدردانی کرد.

این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

معمولا شرکت ها رشد و پیشرفت خود را مدیون نیروی انسانی خود هستند.

تلاش اینجانب همواره این بوده است که ارتقاء کارایی را سرلوحه فرهنگ سازمانی شاهد قرار دهیم و با ارائه نقشه راهی جدید و ایجاد فرصت های نو، منابع انسانی و و مالی را به حداکثر بهره وری برسانیم. در این راستا با تکیه بر نوآوری، آموزش تخصصی و پژوهش توانستیم در کوتاه مدت فرآیندی ایجاد کنیم که شرکت های زیر مجموعه را از زیان‌دهی برهانیم.

در ساختار مطلوب ما چابکی با هدف اجرای اقتصادی پروژه ها و سودآوری بیشتر برای سهام داران اهمیت دارد. برای اینجانب جذب نیروی انسانی، توسعه و یا محدودکردن ساختار سازمانی، سودآوری و خلق ثروت در اولویت قرار دارد. لازم به ذکر است که شرط لازم این سود آوری و بهره وری اتحاد و همدلی کارکنان و سهام داران ماست؛ که در این مدت تاثیر خود را به خوبی در پیشرفت پروژه ها و بازار سهام نشان داده است.

اما فراز طلائی و شایان توجه تمامی این نکات که باعث افتخار اینجانب است اعتماد بی بدیل سهامداران محترم به حقیر می باشد که در روز برگزاری مجمع با در خواست توزیع سود کمتر و ماندن منابع مالی برای ادامه فعالیت شرکت به حد اعلاء بروز خود رسید و به اینجانب گوشزد نمود که باید با توان هر چه تمام تر برای خدمتگزاری به همه ذی نفعان شرکت در عرصه اقتصاد فعال بمانم.
در پایان از یکایک عزیزانی که باحضور گرمشان از استان های تبریز، سمنان، کرمانشاه، تهران و … در برگزاری هرچه بهتر مراسم مجمع عمومی سالیانه شرکت شاهد ما را یاری دادند کمال قدردانی و تشکر را دارم و دست شما عزیزان را به گرمی می‌فشارم.

حسین احمدی شاد

مدیرعامل شرکت شاهد(سهامی عام)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *