آینده‌ی روشن و درخشان در انتظار شرکت بازرگانی اسپید شاهد

دکتر آرزو فهیمی در مصاحبه با روابط عمومی شرکت شاهد

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی اسپید شاهد: اسپید شاهد، در تمام حوزه های مربوط به بهداشت و درمان فعالیت دارد.

هفته اول شهریور ماه با یادآوری شهادت دوتن از دولتمردان انقلاب اسلامی، شهیدان محمدعلی رجایی و محمد جواد باهنر هفته دولت نامگذاری شده است.

به همین مناسبت با مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی اسپید شاهد به گفت و گو نشستیم.

دکتر آرزو فهیمی، متخصص بیماری های داخلی و فرزند شهید محسن فهیمی در مصاحبه با روابط عمومی شرکت شاهد در خصوص تاریخچه شرکت بازرگانی اسپید شاهد اظهار داشت: شرکت بازرگانی اسپید شاهد از سال ۱۳۸۵ به عنوان زیرمجموعه هلدینگ بازرگانی شاهد فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به تغییر ساختار، رویکرد و اساسنامه این شرکت در سال ۱۳۹۷ افزود: بازرگانی اسپید در تمام زمینه‌ها و حوزه‌های مربوط به بهداشت و درمان اعم از تامین تجهیزات، صادرات، واردات و تجهیزات پزشکی، واردات، صادرات و تولید دارو، ساخت، تاسیس و بهره‌برداری از کارخانه‌ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی و… فعالیت دارد.

فهیمی در پاسخ به سوالی در خصوص رویکرد مدیریت جدید و آینده شرکت اظهار داشت: با توجه به سوابق کاری شرکت، هیئت مدیره جدید تصمیم به گسترش و ارتقای فعالیت‌ها و احیای مجدد شرکت بازرگانی اسپید شاهد گرفته است که با توجه به ظرفیت‌های موجود و یکپارچگی بین هیئت مدیره اسپید و شرکت‌های بالادستی که تاکنون بی‌سابقه بوده و همچنین صداقت، پاکدستی و شفافیت اعضای مجموعه، آینده روشن و درخشانی را برای شرکت بازرگانی اسپید شاهد پیش بینی می‌کنم.

وی افزود: در پایان از خداوند منان سپاسگزاریم که توفیق خدمت‌رسانی به خانواده‌های معزز شهدا و فرزندان گرامی آنها را نصیب مانموده و ان‌شاالله دعای خیر ایشان و دست یاری پدران بزرگوارشان در این مسیر همراه و پشتیبان ما باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *