مجمع عمومی عادی سالانه شرکت شاهد برگزار شد+عکس و فیلم

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت شاهد برگزار شد+عکس و فیلم

به گزارش روابط عمومی شرکت شاهد، این مجمع در روز سه شنبه مورخ 26 مهر ماه 1401 با حضور بیش از 65 درصد سهامداران و به ریاست سید مهدی جولایی در سالن همایش های مدیریت صنعتی برگزار گردید. 

در قسمتی از این مجمع، محمد رضا سلیمی جهرمی، سرپرست شرکت شاهد به ارائه گزارش عملکرد این شرکت در سال مالی منتهی به پایان خرداد ماه امسال پرداخت.
 
وی با اشاره به مدت چهارماهه حضورش در شاهد و برگزاری جلسات و بازدیدهای میدانی مختلف اعم از حقوقی و قضایی، پیرامون حل مشکلات شرکت اظهار امیدواری کرد: با بررسی وضعیت موجود و آسیب‌شناسی مسائل شرکتهای تابعه در آینده ای نزدیک، توسعه و تحولات مثبتی در مجموعه هلدینگ شاهد ایجاد می‌شود.
 
این گزارش حاکی است، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت شاهد با دستور کار استماع گزارش هیئت مدیره، استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت، انتخاب اعضای هیئت مدیره، تصویب صورت‌های مالی عملکرد دوره ‏منتهی به ۳۱ خرداد ماه امسال، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی شرکت، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیئت مدیره، تعیین پاداش هیئت مدیره، تقسیم سود قابل تخصیص به هر سهم و انتخاب روزنامه رسمی شرکت و سایر موضوعات قابل طرح در مجمع برگزار شد.
 
این گزارش می افزاید، مجمع عمومی عادی سالیانه با هدف رسیدگی به صورتهای مالی شرکت، رسیدگی به گزارش مدیران و بازرسان شرکت و همچنین تصویب میزان سود نقدی تقسیمی بین سهامداران تشکیل شد‌. شایان ذکر است طبق قانون تجارت ایران شرکتهای سهامی موظف هستند که مجمع عمومی عادی سالیانه خود را حداکثر ۴ ماه پس از پایان سال مالیشان برگزار کنند.
 
برای مشاهده فیلم مجمع شرکت شاهد کلیک کنید 
 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *