شرکت فروشگاه های آزاد شاهد افتتاح شد

شرکت فروشگاه های آزاد شاهد افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی شرکت شاهد، به اطلاع می رساند شرکت فروشگاه های آزاد شاهد شعبه آستارا با حضور مسئولین کشوری و استانی و مدیران ارشد شرکت شاهد در روز چهارشنبه 27 مهر ماه ساعت 10 صبح افتتاح گردید.

از مدعوین این افتتاحیه می توان به فرماندار آستارا، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، مدیر کل گمرک اجرایی آستارا، مدیر راهداری و جاده ای و پایانه مرزی آستارا، مدیر و معاون بنیاد شهید آستارا و از مجموعه شاهد  کاظم اکبری مشاور مدیر عامل، مهربانی سرپرست مالی و پشتیبانی، هیات مدیره فروشگاه‌ها مدیر و معاون منطقه اقتصادی نمین  احمدی و میری ، اشاره کرد.

همچنین فرماندار آستارا در این آیین با اشاره به اولویت دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی و شکوفایی اشتغال اظهار کرد: شعار دولت کار و کرامت زدودن رکود اقتصادی و اشتغال از چهره شهر است و تمام توان خود را برای بهره گیری از ظرفیت های اقتصادی و تولیدی به کار گرفتیم. عنایت رضایی‌پور با اشاره به توقف چهار ساله فروشگاه شاهد شهرستان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیش از یک دهه گذشته حتی در نامگذاری سالها تاکید بسیاری بر شکوفایی مقوله اقتصاد داشته اند و امروز باید دغدغه مند و با برنامه‌ریزی و هدف در این زمینه ورود کرده و مسیر توسعه و پیشرفت را هموار کنیم. وی با اشاره به سهام داری خانواده معظم شهدا در این شرکت تصریح کرد: شهدا چشم و چراغ ملت هستند و خدمت به خانواده ایشان و حرکت در مسیر آنها یک تکلیف برای تمام مسئولان است.

 بر اساس این گزارش، فروشگاه‌های آزاد کما فی السابق در جهت اعتلای شرکت شاهد و خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا با افتتاح شعبه آستارا فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

 


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *