بازدید مدیرعامل شرکت شاهد از مجموعه اقتصادی بهدشت چمستان

بازدید مدیرعامل شرکت شاهد از مجموعه اقتصادی بهدشت چمستان

در ادامه بازدیدهای دوره‌ای از پروژه‌های گروه شاهد و هم‌زمان با عید سعید فطر، حسین احمدی، مدیرعامل شرکت شاهد، از مجموعه اقتصادی بهدشت چمستان بازدید کرده و در جریان فعالیت‌های جاری این مجموعه قرار گرفتند. در این سفر یک روزه، آقای تقوی، مدیرعامل شرکت بهدشت چمستان، گزارش کاملی از اقدامات انجام شده طی شش ماهه دوم سال ۱۴۰۲ ارائه داده و طرح‌های توسعه‌ای در سال جاری را به تفصیل شرح دادند.

آقای احمدی ضمن ابراز تشکر و قدردانی از اقدامات انجام شده و ارائه راهکارهایی برای پیشرفت و توسعه، بر این نکته تائید کردند که موفقیت علاوه بر برنامه‌ریزی و پیگیری، حاصل موفقیت‌های کوچک‌تر است و از مدیریت مجموعه خواستند تا در سال ۱۴۰۳ با مستمر کردن وضعیت جاری، این مجموعه را به حداکثر پتانسیل لازم برای رسیدن به درآمدزایی برسانند. ایشان همچنین وعده دادند تا همکاری کاملی از طرف شرکت عمران و توسعه شاهد و همین‌طور شرکت شاهد برای حمایت مالی و معنوی بیشتر از مجموعه بهدشت چمستان انجام شود.

گفتنی است مجموعه اقتصادی بهدشت چمستان زیر نظر شرکت عمران و توسعه شاهد در زمینی به مساحت ۳۲۰ هکتار واقع شده است و فعالیت‌های اقتصادی متنوعی در آن‌جا انجام می‌شود. از جمله می‌توان به کاشت برنج (بیش از ۱۱۰ هکتار)، کاشت گندم (بیش از ۸۰ هکتار)، استخر پرورش ماهی گرم‌آبی (بیش از ۱۲ هکتار)، اجارهٔ ابنیه مانند سوله‌های انبار (بیش از ۵ هکتار)، معدن شن و ماسه (بیش از ۱۷ هکتار)‌ و موارد دیگر اشاره کرد. با عنایت به طرح های توسعه ای در آینده‌ای نزدیک، شاهد فعالیت‌های دیگری مانند کاشت درختان صنوبر تجاری (۵ هکتار)، ایجاد گل‌خانه (۲۰ هکتار)، جنگل پرورش حیوانات وحشی (۱۸ هکتار) و برپایی و ساخت امکانات رفاهی و گردشگری در این مجموعه خواهیم بود.

مهم‌ترین مشکل این مجموعه در سال‌های گذشته بدهی‌های انباشته شرکت بود که باعث ایجاد ضررهای فراوان برای مجموعه شده بود، اما به لطف خداوند و پیگیری‌های انجام شده توسط مدیرعامل و کارکنان این مجموعه، تمام بدهی‌های شرکت به نهادها، پیمانکاران و دیگر موارد پرداخت و شرکت از وضعیت تراز مالی منفی (بیش از هشت میلیارد تومان در سال قبل) به وضعیت تراز مالی مثبت رسیده است و به امید خداوند وضعیت مالی این مجموعه روزبه‌روز بهتر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *