انتخابات هیأت امناء و هیأت نظارت بر انتخابات مؤسسه اندوخته شاهد توسط فرزندان و همسران معزز شهدای عضو مؤسسه

انتخابات هیأت امناء و هیأت نظارت بر انتخابات مؤسسه اندوخته شاهد توسط فرزندان و همسران معزز شهدای عضو مؤسسه

به گزارش روابط عمومی مؤسسه اندوخته شاهد، متن اطلاعیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در راستای اجرأی منویات مقام معظم رهبری(مدظله) برأی واگذاری مدیریت دارایی‌های متعلق به جامعه ایثارگری به فرزندان و همسران عضو مؤسسه اندوخته شاهد، انتخابات هیأت امناء و هیأت نظارت بر انتخابات دوره بعد با مشارکت فرزندان و همسران معزز شهید عضو مؤسسه، بصورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.
در این راستا و با تغییرات کلیدی و تصویب اساسنامه جدید مؤسسه اندوخته شاهد، با حمایت‌ و هدایت‌های معاون محترم رییس‌جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، هیأت نظارت بر انتخابات و هیأت اجرایی برگزاری انتخابات تشکیل گردیده و دستورالعمل برگزاری انتخابات جهت اجراء از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران ابلاغ شد و اکنون مؤسسه آماده برگزاری این تحول اساسی در دوران حیات خویش می‌باشد.
بر این اساس پس از ثبت‌نام داوطلبان وفق اساسنامه، بررسی صلاحیت‌های تخصصی و عمومی داوطلبان توسط هیأت نظارت بر انتخابات صورت خواهد پذیرفت.
پس از اعلام اسامی افراد تأیید صلاحیت شده، آگهی فراخوان مشارکت در انتخابات منتشر خواهد شد و تمام اعضای مؤسسه اندوخته شاهد که مشخصات آنان در سامانه اعضاء موجود می‌باشد، می‌توانند در اولین مجمع عمومی فوق‌العاده به صورت برخط (الکترونیکی) با موضوع انتخاب اعضای هیأت امناء، شامل هفت نفر عضو اصلی و سه نفر عضو علی‌البدل و همچنین سه نفر اعضای هیأت نظارت بر انتخابات آینده به نامزد مورد نظر خود رأی دهند.
بعد از اخذ رأی و شمارش آراء، نتیجه انتخابات به نامزدها اعلام شده و براساس نظر هیأت نظارت بر انتخابات، نتیجه نهایی تعیین و بر روی سامانه مؤسسه اعلام خواهد شد.
پس از آن هیأت امناء منتخب، سکاندار هدایت مؤسسه اندوخته شاهد گردیده و مسیر پیش‌رو را به فضل الهی راهبری می‌نماید.
و من الله توفیق
هیأت اجرأیی برگزاری انتخابات هیأت امناء
مؤسسه اندوخته شاهد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *