بازدید مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت شاهد از منطقه ویژه اقتصادی نمین

بازدید مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت شاهد از منطقه ویژه اقتصادی    نمین

به گزارش روابط عمومی، حسین احمدی مدیرعامل شرکت شاهد به همراه مدیرعامل شرکت فرآوری و توسعه ابنیه شاهد، مشاور و مدیر فنی پروژه منطقه ویژه اقتصادی نمین، از این پروژه بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت و مسائل آن قرار گرفتند.

این بازدید در ادامه بازدیدهای مکرر مدیران ارشد شرکت شاهد در ماه های اخیر از این منطقه می باشد.

احمدی در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه تمامی کارکنان، دستورات لازم درخصوص تسریع در روند اجرایی امور و راه اندازی فازهای جدید عمرانی را صادر نمود. مدیرعامل شرکت شاهد در این بازدید با تخصیص اعتبار ویژه جهت پیشرفت پروژه موافقت کردند. وی در بخش دیگری از سخنان خود، بر تسریع در واگذاری اراضی منطقه ویژه به متقاضیان و خلاصه کردن تشریفات در جهت ایجاد جذابیت برای سرمایه گذاران و اشتغال موثر برای استان اردبیل به عنوان یکی از محرومترین استان های کشور تاکید کرد.

آقای احمدی در این سفر ضمن دعوت از نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، مدیران ارشد این بنیاد و مدیر کانون فرزندان پیام آور شاهد این استان؛ برای بازدید از منطقه ویژه، طی جلسه مشترک به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل منطقه پرداختند. گفتنی است منطقه ویژه اقتصادی 2 هزار هکتاری نمین در فاصله 25 کیلومتری از مرکز شهرستان اردبیل و در نزدیکی گمرک و فرودگاه شهر اردبیل قرار دارد. این منطقه دارای امتیاز خاص معافیت گمرکی برای واردات و صادرات بوده و دارای مزایای متنوع جغرافیایی، صنعتی و تجاری دروازه ای برای ورود به کشورهای آذربایجان، ترکیه، ارمنستان و بازار 400 میلیونی اوراسیا است.

متقاضیان می توانند با ارائه طرح توجیهی کسب و کار خود متناسب با فعالیت های تعریف شده در منطقه ویژه اقتصادی نمین، به امور اداری مستقر در منطقه و یا دفتر مرکزی شرکت؛ به نشانی تهران، خیابان شهید مطهری، انتهای خیابان کوه نور مراجعه و روند تحویل زمین را آغاز نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *