مدیرعامل جدید شرکت شاهد معارفه شد

مدیرعامل جدید شرکت شاهد معارفه شد

به گزارش روابط عمومی شرکت شاهد،   مدیرعامل جدید هلدینگ سرمایه گذاری شاهد معارفه شد.

بر اساس این گزارش،  ظهر امروز جناب آقای عزیزمحمد اکبری به عنوان مدیر عامل و نائب رئیس هئیت مدیره جدید شرکت شاهد معارفه شد و احکام خود را از جناب آقای دکتر اسفندیار مدیر عامل موسسه اندوخته شاهد دریافت کرد.

پیش از این آقای دکتر ارسلان فتحی پور مدیر عامل  این شرکت مشغول فعالیت بودند.

 در ابتدای جلسه معارفه دکتر اسفندیار ضمن تشکر از دکتر فتحی پور نسبت به پیشرفت کارها در مجموعه ستادی تاکید کرد و در ادامه آقای اکبری نسبت به موضوعات از مدیران  عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ها درخواست کردند با رویکرد استراتژیک به تعیین اولویت های بپردازند و برای سال 1400 مهمترین اولویت را شناسایی و با لحاظ نمودن برنامه اجرایی، شرح فعالیت ها، از منظر منابع مصارف، شناسایی ریسک ها و پیش بینی الزامات برای تحقق برنامه ها مورد بهره وری قرار بدهند و بدیهی است در جلسات مستقل برنامه های مذکور مورد بررسی و راهکارهای اجرایی مورد مطالعه قرار خواهد گرفت.  

همچنین آقای اکبری مدیر عامل شرکت شاهد درباره  انتظاری که از ستاد شرکت شاهد داشتند تاکید نموند: برنامه نظارت کنترل و پایش پروژه ها و فعالیت های شرکت های زیر مجموعه به عنوان اصلی ترین وظایف خود دنبال کنند. 

آقای اکبری در ادامه افزود: قطعا باید باور این باشد که شرکت شاهد بنگاه اقتصادی است، در بنگاه اقتصادی اصل بهره وری نیروی انسانی به عنوان یک اصل الزامی است. در بنگاه اقتصادی رسالت ما این نیست که به موضوعاتی بپردازیم که جنس مالی و اقتصادی در آن نباشد. بنگاه اقتصادی وظیفه اش  این هست که خروجی آن برای خانواده معظم شهدا به عنوان صاحبان اصلی، تسهیلاتی فراهم کند و این سرمایه عظیمی که نظام مقدس جمهوری اسلامی  در اختیار ما گذاشته به نحو بهینه بتوانند بهره مند باشند.

نائب رئیس شرکت سرمایه گذاری شاهد در ادامه عنوان کرد: ما نمی توانیم شرکت را با رویکرد بنگاه اقتصادی اداره کنیم مگر اینکه  بهره وری نیروی انسانی را لحاظ نماییم، اینجا عرض می کنم باور ما این است که نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه شرکت است  و مدیران عامل بایستی برای افزایش مهارت و افزایش کارایی و نهایتاً  اثر بخشی نیروی انسانی را در اختیار داشته باشند، اگر نیاز به آموزش و مهارت  است، پیش بینی لازم صورت گیرد و چنانچه نیاز های دیگری را باشد، مورد اهتمام جدی قرار گیرد. 

مدیرعامل جدید شرکت شاهد در آخر نسبت به زحمات دکتر فتحی پور مدیر سابق شرکت شاهد اشاره کرد و افزود: زحمات آقای فتحی پور را نباید فراموش کرد، ایشان تمام انرژی، آبرو در حقیقت امکانات شخصیتی شخصیه خودشان را برای موفقیت شاهد به کار گرفتند، قطعا و یقینا مفهوم موفقیت فقط در گرو تلاش نیست، در گرو سبک مدیریت هم هست، یقینا هر کسی در هر جایگاهی قرار می گیرد تلاش خود را به کار می گیرد و در کل سبک مدیریت هم تاثیر گذار خواهد بود. ایشان هم از ظرفیت شخصی خود استفاده کردند و هم از ظرفیت اعتباری خودشون استفاده کردند  و هم وقت زیادی را صرف شرکت شاهد قرار دادند و بنده صمیمانه از زحمات ایشان تشکر می کنم. ان شاء الله که خداوند متعال اجر و پاداش ایشان را در این دنیا و آن دنیا محفوظ بدارد. 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *