اعضای جدید هیأت مدیره شرکت شاهد معارفه شدند

اعضای جدید هیأت مدیره شرکت شاهد معارفه شدند

به گزارش روابط عمومی شرکت شاهد، به نقل ازروابط عمومی مؤسسه اندوخته شاهد، اعضای هیأت مدیره شرکت شاهد در دوره جدید توسط هیأت مدیره مؤسسه اندوخته شاهد انتخاب شدند. هیأت مدیره مؤسسه اندوخته شاهد برای دوره جدید آقایان حسن پلارک، محمدمهدی کاظمی، رضا رفیقدوست، حسین احمدی و هادی زندآور را به عنوان اعضای هیأت مدیره شرکت شاهد انتخاب کرد.

دکتر سیدمهدی جولایی مدیرعامل مؤسسه اندوخته شاهد در جلسه معارفه هیأت مدیره جدید شرکت شاهد ضمن تشکر از زحمات و خدمات اعضای سابق هیات مدیره، گفت: هیات مدیره جدید شرکت شاهد با توجه به اهمیتی که دارد سعی شده است از افراد خبره، متخصص و متعهد انتخاب شوند تا در کنار هم با انجام کار گروهی مجموعه شرکت شاهد را به سوی اهداف خود هدایت کنند.

وی شرکت شاهد را دارای ظرفیت های بسیاری دانست و افزود: شرکت شاهد باید در راستای انجام کارهای تخصصی و پرثمر حرکت کند و فعالیت ها باید به گونه ای باشد که منافع سهامداران تقویت شود و اعتماد آنها افزایش یابد.

مدیرعامل مؤسسه اندوخته شاهد در پایان با آرزوی موفقیت برای هیأت مدیره جدید شرکت شاهد گفت: صاحبان و ولی نعمت های اصلی مجموعه شاهد خانواده معزز شهدا هستند و ما باید به این موضوع توجه کامل داشته باشیم که تصمیم ها و فعالیت ها در راستای اعتمادآفرینی برای این عزیزان باشد.

 


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *