حضور مسئولین منطقهٔ ویژهٔ اقتصادی نمین در همایش ملی مناطق آزاد، تجاری-صنعتی و ویژهٔ اقتصادی کشور

حضور مسئولین منطقهٔ ویژهٔ اقتصادی نمین در همایش ملی مناطق آزاد، تجاری-صنعتی و ویژهٔ اقتصادی کشور

همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی سراسر کشور به میزبانی دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی طی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت‌ماه، در مشهد مقدس برگزار شد. هدف از برگزاری این همایش، هم‌اندیشی و هم‌افزایی و تبیین برنامه‌های سال جاری و رفع موانع و مشکلات بود که در قالب ۷ ساعت شرکت در بخش اصلی همایش و ۸ ساعت جلسات کارگروه تخصصی چهارده‌گانه به انجام رسید. در این همایش که با حضور مدیران عامل و مدیران سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور، احمد وحیدی وزیر کشور، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و حجت‌الله عبدالملکی نماینده ویژه رئیس‌جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به ایراد سخن پرداختند.

شرکت بازرگانی شاهد (از شرکت‌های زیرمجموعهٔ گروه سرمایه‌گذاری شاهد)، به‌عنوان سازمان مسئول منطقهٔ ویژهٔ اقتصادی نمین (واقع در استان اردبیل) در این همایش حضور پیدا کرده و در راستای پیشرفت این منطقه به بحث و تبادل نظر با مدیران سایر مناطق و دیگر مسئولین پرداختند.

هیئت همراه این منطقه شامل آقایان حسین احمدی شاد مدیرعامل و آقای امین‌بیک مشاور گروه سرمایه‌گذاری شاهد، مهندس محمدی مدیرعامل و مهندس نورمحمدی مدیر ارشد شرکت فراوری و توسعهٔ ابنیهٔ شاهد و تنی چند از کارشناسان زیرمجموعه تشکیل می‌دادند. در طول این همایش، مدیران ارشد منطقهٔ ویژهٔ اقتصادی نمین، نشست‌ها و جلسات متعددی را با مدیران دیگر مناطق برگزار نمودند که منجر به عقد تفاهم‌های متنوع در راستای رشد منطقهٔ ویژهٔ اقتصادی نمین و سایر مناطق گردید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *