مجمع عمومی سالیانه شرکت شاهد(سهامی عام) برگزار شد.

مجمع عمومی سالیانه شرکت شاهد(سهامی عام) برگزار شد.

امروز دوشنبه 24 مهر 1402 مجمع عمومی سالیانه برای سال مالی منتهی به 1402/03/31 شرکت شاهد با حضور بیش از 63 درصد سهامداران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شاهد:
حسین احمدی، مدیرعامل شرکت شاهد ضمن خیر مقدم به حضار و ارائه گزارش مبسوط هیأت مدیره به مجمع ازحمایت های بی دریغ موسسه اندوخته شاهد به عنوان سهام دار عمده و دیگر سهامداران و تلاش ها و همراهی هیأت مدیره وکارکنان شرکت تشکر و قدردانی نمود.
مدیر عامل شرکت شاهد ایجاد درآمد پایدار، تمرکز بر پروژه های ساختمانی، توجه به طرح های صادرات محور و ارز آور، گسترش پرتفوی سبد سهام با هدف دستیابی به بازدهی زودهنگام را اهداف و برنامه های آتی این شرکت عنوان کرد.

وی درآمدهای عملیاتی ثشاهد در 5 سال اخیر را در روندی متناسب دانست و اظهار داشت: سود سرمایه گذاری از شرکت های مشمول تلفیق 2،214،197 میلیون تومان و سود حاصل از سرمایه گذاری کوتاه مدت نیز 16،860 میلیون تومان بوده است.

وی افزود: براساس سیاست های شاهد، مبنای سودآوری و فعالیت اتمام طرح های باقی مانده است.
احمدی با اشاره به بازسازی ساختمان کوه نور این شرکت اظهار داشت: فروش یا تهاتر این ساختمان منجر به سودآوری برای شرکت نمی شود بنابراین احیای آن با استفاده از سرمایه انسانی خود شرکت در دستور کار قرار گرفت و اکنون علاوه بر اینکه خود این ساختمان به یکی از دارایی های ارزشمند شرکت تبدیل شده است باعث سود آوری از طریق تجمیع شرکت های تابعه در این ساختمان نیز شده است.

مدیرعامل شرکت شاهد اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال 1402 هیچ یک از شرکت های تابعه شاهد زیانده نباشند.

در ادامه ،گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت و صورت های مالی مورد تصویب قرار گرفت و در خصوص انتخاب حسابرس و بازرس قانونی،روزنامه رسمی شرکت و سایر موارد مندرج در دستور جلسه تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
همچنین مجمع مصوب نمود مبلغ 60 ریال سود مجمع به ازای هر سهم بین سهامداران تقسیم گردد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *