گرامیداشت هفته دفاع مقدس

گرامیداشت هفته دفاع مقدس

هشت‌ سال دفاع ‌مقدس یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌ بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرارگیرد. رشادت های بی‌بدیل جوانان، از خودگذشتگی و ایثار فرماندهان، یک رنگی و یک دلی آحاد ملت، تبعیت محض از فرامین رهبری، توکل به خدای متعال و باور به توانمندی‌های خود رمز پیروزی بزرگ ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس بود که امروز نیز لازم است همه این شاخصه‌ها بعنوان چارچوب بی تزلزل مقاومت در جنگ تمام عیار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نصب العین تک تک ما قرارگیرد.
گرامیداشت هفته دفاع مقدس تجدید میثاق با جا نفشانانی است که برای حفظ آرمان‌های سید الشهدا (ع) جان بر کف، همه هستی خویش را در طبق اخلاص گذاشتند تا خط سرخ آل محمد (ص) که نماد درخشش و پویایی حق و حقانیت است تا قیام حضرت حجت (ع) امتداد یابد.
شرکت شاهد یاد و نام همه آن قهرمانان ملی و بین‌المللی را که با اندیشه مقاومت و پایداری در برابر ظلم و ظالم در جهان ایستادگی کردند و با خون خود فرهنگ ایثار و آزاد گی را در میان ملت‌ها تحکیم بخشیدند، گرامی می‌دارد. با امید به اینکه خداوند به همه ما توفیق دهد که با عملکرد درست، جان فشانی و ایثارگری آنها را پاس بداریم.

روابط عمومی شرکت شاهد(سهامی عام)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *