سرمایه «ثشاهد» ۵۷ درصد افزایش یافت

حسین احمدی: وظیفه ما در قبال خانواده شهدا خلق ثروت است

 

به گزارش روابط عمومی شرکت شاهد، سرمایه این شرکت بعد از اعلام در مجمع عمومی فوق العاده مورخ 20 شهریور 1402، 57درصد افزایش یافت.

حسین احمدی، مدیرعامل شرکت شاهد، هدف اصلی از این افزایش سرمایه را جلوگیری از خروج نقدینگی از شرکت عنوان کرد و افزود: برنامه اصلی گروه شاهد به پایان رساندن پروژه های نیمه تمام شرکت است.

وی با اشاره به اتمام پروژه های کیش، بیهقی و ساختمان کوه نور ، اصلاح کادر اداری این شرکت و همچنین افزایش سرعت پیشرفت پروژه های ظفر، نمین و گلریز اظهار داشت سال بعد برای «ثشاهد» سالی پربار خواهد بود.

احمدی افزود: ارزش ذاتی «ثشاهد» با ارزش روز بازار همخوانی ندارد و با افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی ها این خلا پر خواهد شد.

وی در انتها وظیفه اصلی تیم مدیریتی فعلی درقبال خانواده شهدا را خلق ثروت عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد تا با کار شبانه روزی «ثشاهد» ارزش واقعی خود در بازار را پیدا کند.

مجمع عمومی فوق العاده شرکت شاهد با حضور بیش از 63 درصد سهامداران به صورت حضوری و برخط برگزار شد و علاوه بر تصویب افزایش سرمایه از محل سود انباشته و همچنین تطابق اساسنامه با نمونه ابلاغی سازمان بورس به سوالات سهامداران حقیقی و حقوقی که به صورت حضوری و یا برخط در مجمع شرکت کرده بودند پاسخ داده شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *