تجلیل موسسه اندوخته شاهد و شرکت هرمز انرژی از بسیجیان برگزیده در مسابقه فرمایشات رهبری

تجلیل موسسه اندوخته شاهد و شرکت هرمز انرژی از بسیجیان برگزیده در مسابقه  فرمایشات رهبری

به گزارش روابط عمومی شرکت شاهد، به مناسبت فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، مسابقه فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در گروه شاهد برگزار گردید.  و از فعالین و بسیجیان که نمرات برتری را کسب  نمودند در محل شرکت اندوخته شاهد تقدیر به عمل آمد. 

مهندس اسفندیاری مدیر عامل شرکت اندوخته شاهد در ابتدای جلسه ضمن تقدیر و تشکر از روحیه بسیجی و بسیجیان شرکت شاهد گفت: در مجموعه ای  فعالیت میکنیم که به نام  شهید می‌باشد و شهدا پشتیبان ما هستند و به صورت جمعی، از خانواده خود حمایت میکنند. در تمام جلسات عرض کرده ام اگر ما در کنار هم پشت یک میز نشسته ایم پدران ماه پشت سر ما ایستاده اند و هم نظاره گر هستند و هم کمک میکنند که آن وظیفه ای که به گردن ما هست به نحو احسنت به نتیجه برسانیم . چه بهتر که این وظیفه با شهد شیرینی بسیجی بودن و یاد و خاطره شهدا و رشادت هایی که آن ها داشته اند حفظ کنیم و به پیشرفت آن ادامه بدهیم.

مهندس اسفندیاری در خصوص  تفکر بسیجی در مجموعه گروه شاهد افزود: تفکر بسیجی برای ما خیلی مهم هست و باید تقویت شود و همچنین رشد نماید، احساس  و فکر ما این هست که اگر میخواهیم در کارهایی که نیاز جامعه ماست نیاز مملکت است و شاید کل دنیا هست، تفکر بسیجی است، تفکر بسیجی و جهادی که باید بتوانیم در کارها این موضوع را به صورت جدی و دقیق تبیین کنیم و بتوانیم پیشرفت بدهیم و با این تفکر و روحیه وارد کارها بشویم و  اگر تا الان ضعف و سستی داشتیم این ها را بتوانیم کم کنیم و در جهت پیشبرد اهداف با توکل به خدا به نتیجه برسانیم. 

مدیرعامل شرکت اندوخته شاهد در پایان اظهار کرد: این نوع مسابقات باید ادامه پیدا کند و ان شاء الله این موضوع در کل مجموعه شاهد گسترش پیدا کند و از این باب به دوستان هم اعلام آمادگی کردیم. پیشنهاد میشود بیشتر سعی کنید تفکر بسیجی را در صحنه عمل و کار به منزل مقصود برسانید. حتی مسابقاتی که قراره انجام بشود در فضای عملیاتی و کاری  و از این فضاها استفاده کنید و ان شاء الله همکاران تشویق بشوند  و این پیشرفت به واسطه همین تفکر بسیجی حاصل شود و بتوان از آن نتیجه گرفت تا در جهت اهداف نظام و انقلاب و امام و رهبری بتوانیم قدم برداریم.

در ادامه فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، سرهنگ پاسدار خزائی اذعان کرد: در ابتدا باید به سخنان امام خمینی (ره) اشاره کنم که فرمود: شهید نظر می کند به وجه الله این جمله ای که ما بعضا در آیات قرآن میخوانیم، شهیدان زنده جاوید هستند و در نزد خدای متعال متنعم هستند، بنده اول فکر میکردم که شهیدان در عالم برزخ  تجلی پیدا میکند اما تفسیری که از آیت الله جوادی آملی خواندم به این موضوع اشاره کرده بود که شهدا از آن لحظه ای که قطرات خون جاری می شود و روح از بدن جدا می شود از همان لحظه زنده است. در کنار شما هستند.

شهادت مرگ تاجرانه است آدمایی که فکر سود واقعی هستند می دانند که سود کثیر آنجاست. الحمد الله در مجموعه شرکت شاهد عزیزان خانواده شهدا وجود دارند که بنده درود می فرستم به ارواح نورانی شهدا و ان شا ء الله ما هم جوری عمل کنیم  که  در مقابل آن ها قرار میگیریم حرفی برای گفتن داشته باشیم. 

بنده از توشه ای که در بنیاد شهید به ارمغان رسیده و برای من انرژی بزرگی هست میتوان از دیدار با والدین شهدا، فرزندان شهدا و خانواده  آن ها اشاره کرد. معتقدم که وقتی با این ها سخن میگوییم انگار به عنوان فرزندان آن ها سخن می گوییم و این برای بنده خیلی شیرین است.

سرهنگ خزائی در پایان افزود: بسیجی یعنی رفتار من، بسیجی یعنی کارکرد من، شخصیت بسیجی یعنی مسئولیت پذیر، پرتلاش و وجدان کاری. رهبری فرمودن بسیج یعنی مزرعه بدون حصار، یعنی چه بسا کسی در بسیج عضو نیستند ولی از بنده بسیجی تر است و عملا به فرمایشات رهبری گوش میدهند.

در پایان به بسیجیانی که نمرات برتری کسب کرده بودند از سوی شرکت شاهد لوح تقدیر اهدا گردید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *