برای شهید سلیمانی…

برای شهید سلیمانی…

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ

و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.(سوره مبارکه عنکبوت آیه ۶۹)

برای شهید سلیمانی…

کاش زمان در سحرگاه جمعه ایستاده بود، سحرگاهی که در آن ارواح طیّبه‌ی شهیدان، روح مطهّر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند؛ سالی گذشت اما جراحتی که از آن شب بر دل‌ها مانده التیام نیافته است. او رفت و نشان سیادت شهدای جبهه مقاومت را زیبنده نام خود کرد. مگر می‌شود کسی که دست‌های خود در شبکه‌های ضریح حضرت زینب (س) دخیل کرده و با غرشی حیدریه اعلام کرده، نمی‌گذارم حرامیان دوباره شما را به اسیری ببرند و همچون علمدار رشید کربلا تا پای خون بر این قول استوار مانده، با اجری جز شهادت از این دنیا برود؟ آری! بقول مولا و مقتدایش، شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود.

امروز امت اسلام، هر چند داغدار اما با عزمی مضاعف قدم در راه آن شهید بزرگ می‌گذارد و با امید به آینده و ایمان به وعده‌های الهی و تحت امر حضرت نایب امام عصر (عج) از قرارگاه حسین بن علی (ع) در تمام عرصه‌ها دفاع می‌کند. انقلاب اسلامی و امت حزب الله مفتخر است که در تمامی جبهه‌ها و هجمه‌های همه جانبه دشمن، ایستادگی، مقاومت و مجاهدت‌های ظفرمندانه‌ای کرده است. اینک تقدیم پیاپی شهدای بزرگی چون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهید فخری زاده؛ موید این حقیقت است که اولاً، امروز مرزهای مقاومت و مجاهدت از مرزهای سرزمینی ایران فراتر رفته و به امت بزرگ اسلامی تسری یافته و ثانیاً بعد از خطوط نظامی، خطوط دیگری چون علم و فناوری هم به دست مجاهدین اسلام و خط حزب الله فتح شده است. به تحقیق سپاه اسلام تا به اهتزاز درآوردن پرچم «لا اله الّا الله» بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به جهاد ادامه خواهد داد. چرا که به فرموده حضرت روح‌الله (س) تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم.

شرکت شاهد ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم این فقدان را به رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض می نماید.

روابط عمومی شرکت شاهد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *